Популярни публикации

Общо показвания

неделя, 30 януари 2011 г.

jelaq te

"ЖЕЛАЯ ТЕ"



искам да съм до теб сега

сладко гушнати в едно легло

плъзгам длан по твоето бедро

: очите ти от страст изгарят

устните ти са сочни,,,парещи..горят

галя ги със сладкото си езиче

и ти с е усмихвам лукаво като лисиче

копнея аз за нежната ти кожа

длан на стомахчето ти да сложа

да усетя как тупти от възбуда стомахчето ти

как сърцето ми като барабанче тупти

погледът ти е толкова нежен

да се съблечем голички-това е акт неибежен

ръката ти докосва дънките ми

усещам как постепенно се надига мъжествеността ми

с ляво оченце ти ми намигаш

и плъзгаш устни по тялото ми без да спираш

леко се надигам аз и към мен те притискам

не спирай,докосвай ме целуваи ме,,само това искам

ръката ти се плъзга по дупето ми

усещам зрънцата ти набъбнали тиещи се в тялото ми

устните ми търсят твоите ..намират ги
езичето ми в устенцата ти прониква,,,гали твоето,,,почват игри

лицето ми гори,,,дъхат ти го изгаря

тялото ми цялото пулсира

леко със езиче минавам по твоята шия

плъзгам го по гърдите ти,,,

нежно с устни ги притискам

от страст чаршафат стискам

усещам дланта ти как мъжествеността ми обгръща

това е божествена Хватка,,съща

с две пръстчета захващам твойте прашки

и ги придърпвам към колене ти

с две пръстчета докосвам слабините ти

усещам че са влажни,,парещи,огън в тях гори

поставям своята глава между твойте бедра

дъхът ми те изгаря,,подлудява





1 коментар: