Популярни публикации

Общо показвания

неделя, 30 януари 2011 г.

zvezdata

За тия ли мчета става въпроз
познавам ги, идиния е много проз.
Разпулага с лични тилифони,
на времиту ми сви сичкити житони.
Тихууу…стария гледа баскитбол,
чопнал съм за твойта „Кърелия” биз бандирол
Палъва е и обича хублегалки гола
“ ‘Чай…налей ми,ше вари с тея фискитки ут Moll-а”
Трамвай boy! – полека лека и нишата отиат към пубой
“А ти за ко мъ лъга, че Запорожецът е твой.”
Луе-лъе моиши да зимам на Пешо Чайка-та
Ама я гледам-егати таратайката.
Ко…речи твоя неще та пипа.
Ила мацко много тий убав клипа.
Речи на плажа де ти улиза пясък.
Ар да напраими нувини за “Блясък”.
Как данмога ‘се похваля ‘ко са случи
Лора: “Ши се разчуй и много грубу ш са пулучи”
Да ни стани ми пратят призовка,
ше уредим 3-ка с Устата и Софка.
Мноо са се разгонили в тойто селу.
Ила у хотело дъ черпа нещу.
Тя ми вика: “Пия само бело вино, пич.”
Слагай ми капута-ари ша та на шибам beatch.

Песни, танци, ебани шматки.
бати цирка. Клякай,праи ми свирка?
Колко бързо малкия порастна.
Дай една цигара, ше те е** у устата!!!

Ле-лии ко стана?!? Речии ко стана!
Копеле ко стана?!? Я кажи к-во стана!
.
Иван Славков…и каса…?...JAMESON
Владу Кузув-българския Майкъл Джексън
Госпожо пази си дитету,
от агенция съм “Укрила на дупету”.
Мой фиен ма пита ко е шастие,
Сутениора вика :”Галя с вас ли е?
Не уеее, субодна лий 4-та стая.
Обадете … поне ибахте ли я тая?
Бански, механи, карам ски с мацки,
дреболии по касапски, а!
На село ми показаха карате,
на Албена ми пуснаха “Чилинтану” бате.
Шъ съ възползвами ли ут абитюренката?
Каж и да дое и заформиме уценката.
Ша види малкия пораснъл.
Може би сам аз ощи нисъм я джаскъл!
И ко бе, тоя ко пак лий кумандировка.
Живота си ибало майката, брато!
“Море от любов” или FUCK-товка?
COME with me у кинефа да ми пеиш 3 у 1!
Аку сакаш мои напраийм едно моренци,
ай дрънни утре, нешо кафенци?
Лапай го леку щото е известен
мани го неговия, моя е свестен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар