Популярни публикации

Общо показвания

неделя, 30 януари 2011 г.

seksapilna

ТЯ има черни като маслини очи и гъсти и черни като смола коси.
Усмивката й е сладка и нежна, с загадъчен поглед тя ме поглежда.
Устните й са розави като малинки,
Щом се усмихне…хоп на бузките й се появяват трапчинки.
Кожата й е абаносаво кафява,очите й сияят,
светлина от тях струй-сякаш слунцето изгрява.
Погледът ми бавно я събличаше,
капчица пот по гърбът ми се стичаше.
Идваше ми…полудял от страст да стана…плътно до мен да я гушна,
и в ушенцето й сладко да прошушна…”искам да те любя, желая те неустоймо”
нежно да галя нейните гърди,
докато станат като кокалчетата на юмручетата й твърди.
Пръстчето ми с котето й ще си играе,
бавно ще прониква то…и ще и доставя наслада…а в най-прекрасния момент
моят “пълен член”…ще “членува” нейния кратак….и ше стане
сливка..сливка-ТА”


ТЯ беше на около 35, ето ме мене-ерген на 25 и то напет.
С очила слънчеви беше тя на главата,
кръстосала си беше невинно крачката.
Имаше хубави очи-топли, меки и чудни.
Устните й..определено…”щяха да направят…”малкият”-пораснал,
леле…ако имах повече кураж и кондом под ръка…в WC-то нежно бих я “праснал”.
В сливката й да проникна…да се разлее в нея моя сладак сок,
по- вкусен от за кашлица сироп.
Толкова бях възбуден…че процесът да се удържа и да не омацам костюма беше труден.
Имаше черни обущенца и гърди стегнати и твърди като по наще байри павенца


МОМИЧЕТА>>>помогнете…искам тази жена…


Няма коментари:

Публикуване на коментар