Популярни публикации

Общо показвания

неделя, 30 януари 2011 г.

takiva sa...

ПОВЕчЕТО са ТаКИВА



АЗ съм малко непорочен

На държание съм много точен
С кур на 2 без 10 винаги насочен
Занапред мсиля в план краткосрочен
В банята си имам аз бойлер проточен
Падам си по девоики от типа”с балкон сочен”
С буталото си в цилиндрите им вкарвам матриал змазочен
Мразя малките надути путки
Давам им сам да ми праят тутурутки
През тях минавам кат рейс през спирка на маршрутки
Одеши каталози на АВон-същинскип роститутки
Надуват се те кат гугутки

Казваш-“ИМА ИСТИНСКА ЛЮВОБ”-егати вица
Изречение фълшиво кат глас на фолк певица
Сичко е само интереси,пари коли и ебани
Затва-жаскаи ги се едно биищ барабани
Ако влагаш чувства ти-душата ще те боли
Ако много я сърби-сваляй ципа и еби
Слушай гласът й как ечи
Кви същества са тва жените
Ти ги обичащ-те дигат краката и ти слагат рогите
Затва не испитвай чувства-“ПО ДОБРЕ нЕДеЙ
Иначе ще се ядосащ много-ш станеш злодей
Се нещо не им досига,
Се ги сърби сливата мирислива
По одбре стой си дома бий си чекии,или
По одбре сбери кучки и прай диви оргий
Ако си добър и нежен с душа благородна
То ставаш на сички яма отходна
Душата ти кърви-същинска рана прободна
Секи ще те тъпче с своийте си боклуци
Се ше си пълен с бълвоч кат запушени олуци
Нимааи някоя мадам дан ти заварти главата
После ще те боло УЖАСНО много душата

Няма коментари:

Публикуване на коментар