Популярни публикации

Общо показвания

неделя, 30 януари 2011 г.

vqrvam i obi4am

ЕСЕ


ВЯРВАМ И ОБИЧАМ


Вярата и любовта вървят ръка за ръка.Когато човек обича някои силно,той му вярва,знае че може да му се довери напълно.Може да получи подкрепа във всеки момент-на болка и сълзи,на радост и смях.Когато вярвам много силно в нещо правя всичко възможно за да го осъществя.Не е толкова лесно човек да се влюби и да обича някого.Любовта не носи само наслада…но и страдание.Тя е сладкия плод в които понякога има горчиви семенца.АЗ вярвам в собствените си сили и на приятелите си,които не са много на брои но знам че биха направили всичко за да ме подкрепят и да ми дадат съвет.Вярвам в доборото,че то е останало в хората.Обичта помага на това”добро” да разцъфнне като пролетно кокиче под слънчевтите лъчи.Когато съм влюбена давам воля на мечтите си,мислите м исе реят в облаците,погледат ми блести.Изпълвам се с надежда и оптимизъм>има една сентенция която много ми харесва”днес съм по-добре от вчера и по-зле от утре”С обичта идват вярата и вдъхновението.Дребните неща дават “храна” на мислите ми…те правят живота ни по-весел,зареждат ни с положителна енергия.Когато сутрин се събудя и видя до мен любимия човек,усетя как дъхът му ме гали,как парфюмат му докосва нослето ми в душата ми бликат обич,доверие,вяра и радост.Поемам дълбоко въздух и чувството че съм жива изпълва цялото ми същество.Осъзнавам колко са важни малките неща.които в забързаното ежедневие пропускаме да забележим-изгрева,звездите,вятарът,дори и слънцето,което закачливо всяка сутрин свети в очите ми и ме буди.Понякога когато съм сама и чакам любимата да се завърне или да ми звънне аз си мисля”АМи ако я нямаше…какво щях да правя в този момент ?”
Живота ми щеще да е празен без любовта,бес усещането че някои ме обича,шеше да загубя вяра и желание за живот.Споделям всичко с любимата,вярвам й,живея за нея.Ако тя има нужда от помощ,съвет ,подкрепа ако трявба ще направя и непосилното но ще се опитам да и помогна.Когато обичам някои изпитвам още по-голяма радост че съм жива,че сърцето ми пърха като крилцата на птичка.Когато се замисля виждам колко много време отделям за любимата…тя е част от живота ми,,,едно парченце от пъзела без което тои няма да е завършен

Няма коментари:

Публикуване на коментар